Autor: Petr Hovorka Akce 28. 4. 2020

Branding Workshop pro marketéry

Připravili jsme pro Vás celodenní workshop - úvod do tématu budování značky.

Přijďte načerpat kousek teorie, kus praxe a hromadu inspirace k budování vlastní značky. Provedeme Vás základní teorií, ukážeme na příkladech jak to dělají úspěšné firmy v různých oborech a prostřednictvím několika cvičení Vás "navedeme" na začátek cesty budování charismatické značky.

  • Co se dozvíte?

    • co je značka a proč je dobré ji vědomě budovat
    • jaké jsou základní komponenty značky, jak je definovat a jak značku cíleně budovat
    • jak vše vnímá zákazník a jak lze řídit jeho pocity
    • jak to dělají úspěšné značky
    • jak formulovat značkový příslib neboli nepsanou smlouvu se zákazníky
  • Pro koho je workshop určen?

- pro marketéry, ředitele a majitele firem, ale také třeba pro personality, kteří se podílejí na budování a řízení
  značky zaměstnavatele

Workshop je úvodem do tématu a není proto určen pro ostřílené brand managery. 

  • Jaký je program/témata?

  1. Definice, komponenty a proces budování značky
  2. Příklady úspěšných značek
  3. Nástroje a metody pro budování značky
  4. Cvičení zaměřená na definici DNA značky a formulaci značkového příslibu
  5. Shrnutí a diskuse

Na přestávky, kávu, croissanty a oběd myslíme také :-)

  • Kdo vás (do tématu) dostane?

Jiří Landa je společníkem a hlavním evangelistou v BrandBakers. Zároveň působí jako copywriter, komunikační stratég a tvůrce značkového obsahu komunikace. Marketingové komunikaci se věnuje od roku 2005, 7 let řídil reklamní agenturu.
V komunikaci firem přikládá mimořádnou důležitost příběhům, neboť ty mají schopnost vyvolávat emoce, být dále šířeny a burcovat následovníky, formovat komunity a vyvolávat hnutí. Nic nedokáže šířit hodnoty značky lépe než příběh, a to jak směrem ven k zákazníkům, tak směrem dovnitř k zaměstnancům.

 

David Šimák je spoluzakladatelem poradenské společnosti Idealisti. Jeho doménou je oblast značkové a zákaznické zkušenosti.
 Přes krátkou praxi v IT se dostal do světa reklamy, kde se postupně vypracoval z pozice copywritera (Men on the Moon, TBWA) do funkce Strategic Plannera (Thamesdown CZ). Působil i jako redaktor týdeníku Marketing & Media. V současnosti se zabývá přenosem značkových hodnot do uživatelské zkušenosti a spotřebitelskými trendy.

 

Petr Hovorka je společníke a Idea Maker v BrandBakers. Ve své práci se věnuje především chytrým obchodním řešením, vytváření strategií pro budování značek. Dále také pomáhá společnostem komunikovat s uchazeči na trhu práce a vybírat pro jejich týmy správné lidi.
 Po 13ti leté etapě šéfa a spolumajitele nakladatelství spoluzaložil agenturu specializovanou na interní komunikaci, aby se následně vrátil ke svému po-volání - značkám a businessu.


 

  • Kdy a kde se workshop koná?

Termín: 4. 12. 2013, 9:00 - 16:30

Místo:  BrandBakers, Nad Rokoskou 2a, 182 00 Praha 8 – Libeň

  • Jaká je cena a jak se zaregistrovat?

7.900 Kč bez DPH.
To odpovídá zhruba 5 nádržím benzínu do vašeho auta. S tím, co natankujete u nás, dojedete mnohem dál.

Zaregistrovat se můžete e-mailem na petr.hovorka@brandbakers.cz

Kapacita workshopu je 10 účastníků. Jde nám o to, abyste si skutečně něco odnesli.
 

  • Základní teorii můžete načerpat zde:

BrandBakers Branding Manual from BrandBakers

 

  • Prezentace z našich minulých workshopů si můžete prolistovat zde:

Branding Workshop III from BrandBakers

Branding workshop from BrandBakers

NEJLEPŠÍ ČLÁNKY DO E-MAILU

Je to jednoduché, zaregistrujte se a dostávejte výběr těch nejlepších článků každý měsíc do svého emailu.

Chci newsletter

Děkujeme

Vaše zpráva byla odeslána.

Pojďme se potkat

Napište nám nebo rovnou zavolejte.

* Pro úspěšné odeslání formuláře je potřeba vyplnit všechna pole označená hvězdičkou.