Autor: Jiří Landa Akce 28. 4. 2020

Jak přitahovat a získávat nové zaměstnance?

Zveme vás 14. 5. do Vnitroblocku na snídani věnovanou tématu
„HR marketing a náborový proces ruku v ruce“.

Pro mnoho firem je nábor nových zaměstnanců nepříjemné a drahé martýrium.

Zaujmout v záplavě nabídek, které na dnešním trhu práce jsou, není vůbec jednoduché a řada pokusů na poli HR marketingu končí fiaskem. Co vůbec lidi při výběru zaměstnavatele zajímá a na co slyší? Věří vůbec všem těm nabídkám a superlativům, kterými je zásobujeme?

Čím to je, že odezva kandidátů na naše inzeráty a kampaně je tak slabá? To je jen pár z celé řady otázek, nad kterými si jako hiring manažeři, náboráři a HR marketéři lámeme hlavu.

Snaha urvat pozornost pro naší firmu a přesvědčit kandidáty o tom, že my jsme pro ně ti správní vede často k tomu, že se firmy prezentují jako lepší, než ve skutečnosti jsou, a vyvolávají velká očekávání, která v reálu nejsou schopny naplnit. Zklamání často přichází hned poté, co očekáváními naplněný kandidát pošle svůj životopis. A to nechceme. Pro naši značku zaměstnavatele není přece nic horšího, než produkovat zklamané lidi.

Jak na HR marketing?

  • Jak vypadá prostředí, ve kterém dnes HR marketing realizujeme a co to pro nás znamená?
  • Co je typické pro rozhodovací proces kandidáta a jak tomuto procesu přizpůsobit naši komunikaci a nábor?
  • Co kandidáty zajímá a na čem stavět představení a nabídku naší firmy na trhu práce?
  • Co stojí za úspěchem konkrétních kampaní a jaká ponaučení si z toho můžeme vzít pro sebe?

Jirka Landa z BrandBakers bude společně s vámi hledat odpovědi na tyto otázky, podělí se
o příklady konkrétních kampaní i důvody, proč fungovaly a proč ne, tipy a best practices, ke kterým se dopracoval za několik let práce na zaměstnavatelských značkách desítek firem v Čechách a na Slovensku.

Jak dosáhnout toho, že o nás i odmítnutí kandidáti budou mluvit hezky?

  • Jak by měl vypadat náborový proces a jaký zážitek by si z něj měli kandidáti odnášet?
  • Jak zapojit hiring manažery a nebýt v tom jako náboráři sami?
  • Proč je dobré měřit u kandidátů NPS (net promoter score)?
  • Jaká KPIs mají v náborovém procesu smysl?
  • Co pro recruitery znamená, když jako firma lákáme zástupy lidí, kteří u nás chtějí pracovat?
  • Jak dosáhnout toho, abychom měli méně ale více relevantních kandidátů?

Petra Nulíčková se s vámi podělí o své zkušenosti z náboru v Alza.cz, představí náborový proces firmy, do které se hlásí ročně tisíce kandidátů, KPIs, která sledují i páky, která má jako náborář na manažery týmů, do kterých hledá nové zaměstnance.

Petra Nulíčková (Alza.cz) a Jirka Landa (BrandBakers) se na Vás těší 14. 5. 2019 v pražském Vnitroblocku. Účast je zdarma a maximální počet účastníků je 40. Zaregistrujte se proto co nejdříve.

NEJLEPŠÍ ČLÁNKY DO E-MAILU

Je to jednoduché, zaregistrujte se a dostávejte výběr těch nejlepších článků každý měsíc do svého emailu.

Chci newsletter

Děkujeme

Vaše zpráva byla odeslána.

Pojďme se potkat

Napište nám nebo rovnou zavolejte.

* Pro úspěšné odeslání formuláře je potřeba vyplnit všechna pole označená hvězdičkou.