Nábor je mrtev
Pojďme se spolu podívat do minulosti, do doby, kdy Nábor vládnul světu získávání zaměstnanců do…
Číst víceZveme vás 14. 5. do Vnitroblocku na snídani věnovanou tématu
„HR marketing a náborový proces ruku v ruce“.
Pro mnoho firem je nábor nových zaměstnanců nepříjemné a drahé martýrium.
Zaujmout v záplavě nabídek, které na dnešním trhu práce jsou, není vůbec jednoduché a řada pokusů na poli HR marketingu končí fiaskem. Co vůbec lidi při výběru zaměstnavatele zajímá a na co slyší? Věří vůbec všem těm nabídkám a superlativům, kterými je zásobujeme?
Čím to je, že odezva kandidátů na naše inzeráty a kampaně je tak slabá? To je jen pár z celé řady otázek, nad kterými si jako hiring manažeři, náboráři a HR marketéři lámeme hlavu.
Snaha urvat pozornost pro naší firmu a přesvědčit kandidáty o tom, že my jsme pro ně ti správní vede často k tomu, že se firmy prezentují jako lepší, než ve skutečnosti jsou, a vyvolávají velká očekávání, která v reálu nejsou schopny naplnit. Zklamání často přichází hned poté, co očekáváními naplněný kandidát pošle svůj životopis. A to nechceme. Pro naši značku zaměstnavatele není přece nic horšího, než produkovat zklamané lidi.
Jak na HR marketing?
Jirka Landa z BrandBakers bude společně s vámi hledat odpovědi na tyto otázky, podělí se
o příklady konkrétních kampaní i důvody, proč fungovaly a proč ne, tipy a best practices, ke kterým se dopracoval za několik let práce na zaměstnavatelských značkách desítek firem v Čechách a na Slovensku.
Jak dosáhnout toho, že o nás i odmítnutí kandidáti budou mluvit hezky?
Petra Nulíčková se s vámi podělí o své zkušenosti z náboru v Alza.cz, představí náborový proces firmy, do které se hlásí ročně tisíce kandidátů, KPIs, která sledují i páky, která má jako náborář na manažery týmů, do kterých hledá nové zaměstnance.
Petra Nulíčková (Alza.cz) a Jirka Landa (BrandBakers) se na Vás těší 14. 5. 2019 v pražském Vnitroblocku. Účast je zdarma a maximální počet účastníků je 40. Zaregistrujte se proto co nejdříve.
Pojďme se spolu podívat do minulosti, do doby, kdy Nábor vládnul světu získávání zaměstnanců do…
Číst vícePár skvělých počinů z oblasti firemních kultur a značek zaměstnavatelů na jednom místě.
Číst víceAž půjdu do důchodu, rád bych svým vnoučatům vyprávěl o tom, jak se obchod přerodil v něco více…
Číst víceVaše zpráva byla odeslána.
Napište nám nebo rovnou zavolejte.