Autor: Petr Hovorka Nezařazeno 28. 4. 2020

Otevřené workshopy: Employee Experience & Candidate Experience

Žádná značka nevznikla na papíře nebo v excelovské tabulce. Značky se budují zážitkem. Připravili jsme zcela novou, trojdílnou sérii otevřených workshopů, která staví na tom, že si jednotlivé nástroje vyzkoušíte a zažijete na vlastní kůži.

Takže – co se naučíte? Nejdříve se trochu sladíme v náhledu na dané téma. Začneme základy. Co je to značka, jaké má přínosy, jak je možné ji měřit. Nahlédneme do motivací lidí, seznámíme vás s nej-trendy a naučíme vás vytvořit Employer Value Proposition – ideální pozici značky zaměstnavatele. Na druhém workshopu se společně ponoříme do designování zážitku zaměstnanců (Employee Experience) jako prostředku k naplnění vytyčeného ideálu značky zaměstnavatele. Na závěr, v rámci 3. workshopu, vás naučíme popsat si jednotlivé skupiny kandidátů, designovat náborový proces (Candidate Experience) a bez příkras se prodat se na trhu práce jako atraktivní zaměstnavatel – dělat poctivý HR marketing.

Pořadí workshopů je záměrné. Nejdříve je dobré vědět, jakým zaměstnavatelem chcete být, následně na tom trpělivě pracovat uvnitř firmy a teprve poté se jít prodat na trh práce. Jednotlivé workshopy na sebe navazují volně. Můžete se tedy zúčastnit kteréhokoli z workshopů samostatně.

Co, kdy, kde, kdo a za kolik?

1. Employer branding & HR marketing – Základy & definování EVP 

středa 3. 4., více informací (bude doplněno) + registrace                                                                     

workshop vedou Petr Hovorka & Jiří Landa (BrandBakers)

2. Employer branding – Budování značky zaměstnavatele uvnitř firmy

středa 10. 4., více informací (bude doplněno) + registrace​                                    

workshop vedou Petr Hovorka & Magda Hájková (HR manažerka)

3. HR marketing – Budování značky zaměstnavatele na trhu práce

středa 17. 4., více informací (bude doplněno) + registrace

workshop vedou Jiří Landa & Petra Nulíčková (Alza)

  • Registrace: kontaktní formulář
  • Místo: Prostor 8, Šmilovského 1437/8, Praha 2-Vinohrady, mapa
  • Cena: 1 = 6 840 Kč, 2 = 11 780 Kč, 3 =  14 860 Kč, bez DPH
  • Cena pro firemní tým: 1. účastník platí 100%, 2. účastník 80%, 3. účastník 50%
  • Maximální počet účastníků je 16

Informace k registraci, místu konání apod.: Kateřina Nárožná, katerina.narozna@brandbakers.cz, +420 721 337 269

Informace k programu, cvičením apod.: Petr Hovorka; petr.hovorka@brandbakers.cz, +420 602 271 011

Co říkají o workshopech účastníci:

"Inspirativní setkání se spoustou doporučení, jak EB dělat i nedělat. Oceňuji otevřenost a sdílení praktických zkušeností."

"Trefný a konkrétní workshop o tom, co všichni tak trochu tušíme, ale možná nevím, jak ohledně EB začít, jak ho implementovat a jak vydržet." Tomáš/Quantlane

"Krásne upečené, chrumkavé, voňavé, chutné. Čas využitý maximálne. Veľa konkrétnych príkladov. Určite odporúčam ​ľuďom, ktorí majú chuť začať strategicky riešiť EB vo firme." Andrea/Fpt Slovakia

"Děkuji za příjemný workshop plný praktických tipů. Mám mnoho nápadů, co bychom u nás mohli změnit."

Těšíme se na Vás!

Petra Nulíčková * Magda Hájková * Petr Hovorka * Jirka Landa

 

Kromě otevřených workshopů nabízíme také celofiremní. Více se o nich dočtete zde a rychlí přehled najdete níže.​

NEJLEPŠÍ ČLÁNKY DO E-MAILU

Je to jednoduché, zaregistrujte se a dostávejte výběr těch nejlepších článků každý měsíc do svého emailu.

Chci newsletter

Děkujeme

Vaše zpráva byla odeslána.

Pojďme se potkat

Napište nám nebo rovnou zavolejte.

* Pro úspěšné odeslání formuláře je potřeba vyplnit všechna pole označená hvězdičkou.