Tisíc dotyků na cestě ke značce zaměstnavatele
Říká se, že první dojem je nejdůležitější. Možná.
Číst víceZ psychologie si pamatuji, že peníze nejsou motivátory. Nejsou to dokonce ani stimulátory. Jsou to rovnou frustrátory. Člověk si rychle zvykne, že je dostává. Radost a impuls, kterého jejich vyplácením chceme dosáhnout, trvá krátce (pár hodin, maximálně dnů). Když je však nedostane nebo dostane pouze zkrácené prémie, nasrání trvá několik dnů nebo týdnů. V diskusích s kolegy pak taková situce zabírá velký podíl času. A hlavně zabírá prostor v hlavách lidí.
Nebo můžete zkusit začít lidem věřit. Poskytnout jim více kontextu - třeba smyslu vašeho podnikání, mantinelů hřiště místo pevných řetězů. Dát jim prostor dělat taky to - nebo především to, v čem jsou fakt dobří a odpustit jim jiné nedokonalosti. Nechat je být, ať makají sami. Ať ukážou, že jsou fakt dobří. Mají prostor získat opravdovou pochvalu - poklonu, za své výsledky.
Koukněte na Dana Pinka. Já už ho viděl více než 10x.. Můžete si vybrat mezi talkem nebo kresleným videem.
Dále si můžete přečíst:
Lapit ptáčka, nebo přitáhnout správný materiál?
Aby značka hořela, musí někdo škrtat sirkami.
Myslíte, že v B2B není značka důležitá? Vypadá to, že se šeredně pletete.
Říká se, že první dojem je nejdůležitější. Možná.
Číst víceJak začít s budováním značky zaměstnavatele či jak napsat atraktivní náborový inzerát? Přijďte na…
Číst víceO tom, jak se vedou a nabírají lidé tam, kde to funguje.
Číst víceVaše zpráva byla odeslána.
Napište nám nebo rovnou zavolejte.