Autor: Petr Hovorka Nezařazeno 28. 4. 2020

Workshop: HR Marketing Essentials & Best Practice

Připravili jsme zbrusu nový workshop, ve kterém jsme spojili základy poctivého a efektivního HR marketingu (HRM) s nejlepšími příklady z praxe. Tím „efektivní“ máme na mysli takový HRM, který dodává výsledky s dobrým poměrem cena / výkon, zatímco poctivý HRM nic nepřibarvuje a díky tomu přitahuje do firmy správné lidi, kteří ve firmě zůstávají dlouho po nástupu.

Spojili jsme síly a zkušenosti s Petrou Nulíčkovou, která ví a umí a dokazujete to každý den jako personalistka zastřešující HR marketing a nábor v Alze. Obsah workshopu se řídí starým čínským příslovím: „Řekni mi a já zapomenu, ukaž mi a já si zapamatuji, nech mne to udělat a já pochopím“ a proto 10 % času věnujeme teorii, 40 % času příkladům a 50 % času strávíme cvičeními. A na cestu od nás dostanete pár osvědčených tipů.

Máme nemalé ambice, chceme vás naučit:

  • nazout boty kandidátů a nahlédnout do jejich motivací,
  • sestavit nabídku pro jednotlivé profese,
  • napsat atraktivní náborový inzerát – Petra dodává: „nejde o počet CV, ale o jejich relevantnost“,
  • vytvořit obsah náborové komunikace pro sociální sítě a
  • všechno měřit a zlepšovat.

Kdy, kde a za kolik?

  • Termín a místo: čtvrtek 22. 11., místo v Praze upřesníme podle počtu účastníků

  • Cena: 6 440 Kč bez DPH
  • Cena pro firemní tým: 1. účastník platí 100%, 2. účastník 75%, 3. účastník 25%
  • Délka a program: od 9:00 do 16:30 hodin, detailní program
  • Platba: Po přihlášení vám zašleme fakturu a požádáme vás o její uhrazení před termínem workshopu. V případě, že se nebudete moci workshopu zúčastnit a dáte nám vědět alespoň 7 dnů před jeho termínem, vrátíme vám celou částku zpět.
  • Informacepetr.hovorka@brandbakers.cz, +420 602 271 011
  • Registrace: využijte prosím tohoto formuláře

  • Na míru: tento workshop umíme připravit také na míru vaší firmě (56 400 Kč)

Kdo vás workshopem provede?

 

Petra Nulíčková

https://www.linkedin.com/in/petranulickova/

Petra pro oddělení online a offline marketingu zastřešuje interní HR služby, tj. nejen nábor nových členů do jejich týmů. S řediteli a managery aktivně spolupracuje na designu náborového procesu, adaptačních a hodnotících pohovorech včetně 360° zpětných vazeb, zařizování veškerých dodatků a "papírů" za HR a kooperuje v rámci rozvojových aktivit. Zodpovídá za obsah pro firemní Facebook "We Are Alza" a o firemní LinkedIn "Alza.cz a.s." V rámci HR má na starosti Employer branding a aktuální spolupráci s Proudly ohledně kampaní a článků

 

Petr Hovorka

cz.linkedin.com/in/petrhovorka1

Petr od dětství miluje sport a obchod. Osm let dělal vrcholovou atletiku, prodávat „cokoli“ začal na základní škole. V podnikání se Petrovi oba světy – s kořením vytrvalosti, disciplíny, promyšlenosti a snů – spojují. A když Petr k těmto principům přidal ještě neporazitelnost týmů, zažehla se u něj láska k brandingu jako nástroje, který lidem a firmám pomáhá žít a podnikat vědoměji a být úspěšnější. V pekárně se věnuje tvorbě strategií a byznysu. Pracovní aktivity prokládá rodinou a vychutnáváním života. Někteří o něm říkají, že je nenapravitelný gurmán.

 

NEJLEPŠÍ ČLÁNKY DO E-MAILU

Je to jednoduché, zaregistrujte se a dostávejte výběr těch nejlepších článků každý měsíc do svého emailu.

Chci newsletter

Děkujeme

Vaše zpráva byla odeslána.

Pojďme se potkat

Napište nám nebo rovnou zavolejte.

* Pro úspěšné odeslání formuláře je potřeba vyplnit všechna pole označená hvězdičkou.