Jak vdechnout zaměstnavatelské značce život
Uvedení značkové strategie v život je výzvou, na které si lze v Employer Brandingu snadno vylámat…
Číst vícePřipravili jsme zbrusu nový workshop, ve kterém jsme spojili základy poctivého a efektivního HR marketingu (HRM) s nejlepšími příklady z praxe. Tím „efektivní“ máme na mysli takový HRM, který dodává výsledky s dobrým poměrem cena / výkon, zatímco poctivý HRM nic nepřibarvuje a díky tomu přitahuje do firmy správné lidi, kteří ve firmě zůstávají dlouho po nástupu.
Spojili jsme síly a zkušenosti s Petrou Nulíčkovou, která ví a umí a dokazujete to každý den jako personalistka zastřešující HR marketing a nábor v Alze. Obsah workshopu se řídí starým čínským příslovím: „Řekni mi a já zapomenu, ukaž mi a já si zapamatuji, nech mne to udělat a já pochopím“ a proto 10 % času věnujeme teorii, 40 % času příkladům a 50 % času strávíme cvičeními. A na cestu od nás dostanete pár osvědčených tipů.
Petra Nulíčková
https://www.linkedin.com/in/petranulickova/
Petra pro oddělení online a offline marketingu zastřešuje interní HR služby, tj. nejen nábor nových členů do jejich týmů. S řediteli a managery aktivně spolupracuje na designu náborového procesu, adaptačních a hodnotících pohovorech včetně 360° zpětných vazeb, zařizování veškerých dodatků a "papírů" za HR a kooperuje v rámci rozvojových aktivit. Zodpovídá za obsah pro firemní Facebook "We Are Alza" a o firemní LinkedIn "Alza.cz a.s." V rámci HR má na starosti Employer branding a aktuální spolupráci s Proudly ohledně kampaní a článků
Petr Hovorka
cz.linkedin.com/in/petrhovorka1
Petr od dětství miluje sport a obchod. Osm let dělal vrcholovou atletiku, prodávat „cokoli“ začal na základní škole. V podnikání se Petrovi oba světy – s kořením vytrvalosti, disciplíny, promyšlenosti a snů – spojují. A když Petr k těmto principům přidal ještě neporazitelnost týmů, zažehla se u něj láska k brandingu jako nástroje, který lidem a firmám pomáhá žít a podnikat vědoměji a být úspěšnější. V pekárně se věnuje tvorbě strategií a byznysu. Pracovní aktivity prokládá rodinou a vychutnáváním života. Někteří o něm říkají, že je nenapravitelný gurmán.
Uvedení značkové strategie v život je výzvou, na které si lze v Employer Brandingu snadno vylámat…
Číst víceNení nic horšího než mít spokojené zaměstnance. Alespoň pár by jich ve vaší organizaci mělo zůstat…
Číst víceO tom, že první dojem vyvolaný spotřebitelskou značkou nemusí odpovídat tomu, jaká je firma coby…
Číst víceVaše zpráva byla odeslána.
Napište nám nebo rovnou zavolejte.