Autor: Petr Hovorka Nezařazeno 28. 4. 2020

Chcete být vidět na internetu a nevíte, jak na to?

Nezapomeňte, cokoliv, co o sobě říkáte, co s lidmi sdílíte, ovlivňuje vaši značku,
tedy to, co k vám lidé cítí, jak vás vnímají.
Dříve než začnete maximalizovat svou vizibilitu, udělejte si jasno v tom, jak chcete být vnímáni, jaký obsah
a v jaké formě chcete s lidmi sdílet.

Dále si můžete přečíst: 

Věříte v něco? Tak hop s tím na zeď.

Lapit ptáčka, nebo přitáhnout ten správný materiál?

Příběhy - pravdivé, skoro pravdivé, lživé i manipulativní, nicméně zatraceně funkční! 

 

 

NEJLEPŠÍ ČLÁNKY DO E-MAILU

Je to jednoduché, zaregistrujte se a dostávejte výběr těch nejlepších článků každý měsíc do svého emailu.

Chci newsletter

Děkujeme

Vaše zpráva byla odeslána.

Pojďme se potkat

Napište nám nebo rovnou zavolejte.

* Pro úspěšné odeslání formuláře je potřeba vyplnit všechna pole označená hvězdičkou.