Trendy Employer Brandingu 2017
Spustili jsme čtvrtý ročník výzkumu trendů v Employer Brandingu v ČR. Zapojte se i vy!
Číst víceKaždý jsme asi měli dětský pokoj. Někdo větší, někdo menší, jedináčci svůj, ostatní sdílený se svými sourozenci. Nevím jak vy, ale já měl zdi plné plakátů, které se vzhledem k jejich množství mnohdy překrývaly. Oblíbené kapely (nejdříve Depeche Mode, pak Queen), blonďaté zpěvačky, rychlé auťáky a trucky, slavní fotbalisti a tenisti, později nejrůznější atleti.. Zdi rozpíchané od připínáků. Všechny ty plakáty vyjadřovaly můj obdiv a názory na svět mladého pubescenta. Sem tam mi rodiče nějaký ten plakát strhli, když nesouhlasili s nějakým tím názorem. Neřešil jsem, brzy přibyl další.
Čeho si všimneme, když přijdeme do firmy na návštěvu? OK, budovy, navigace, recepční, pobíhajících zaměstnanců.. Pak ale přijdou zdi a jejich příběhy. Buď tam jsou a nebo ne - buď je firmy píšou a nebo "jsou prázdné". Někdy jsou příběhy opravdové, s fotografiemi skutečných zaměstnanců, pestrými barvami, možností něco na nástěnku přidat a někdy jsou velice profesionální, vyrobené reklamními agenturami, natextované copywitery.
Z poslední doby si vybavuji dvě společnosti - jednu s příběhy (např. zeď s tweety zákazníků, do detailu vysvětlenými hodnotami, ve firemních barvách, s vtipně popsanými zasedačkami...) a druhou studenou - s produkty ve skleněné vitríně, studenými barvami, absencí květin, nástěnkami s grafy a čísly, fotobankovými fotografiemi demonstrující hodnoty. V jedné z těchto firem jsem více věřil tomu, co jsem se dozvěděl.
Tedy, jestli něčemu věříte, pro něco dýcháte, něco vás inspiruje - řekněte to zdí. Ráda vám pomůže. A má velkou sílu a moc. Dále si můžete přečíst článek Shanea Snowa z agentury Contently, který ve svém článku přikládá ukázky s fotografiemi. Jeho článek si přečtěte zde.
A co máte na zdech vy? Pomáhají vám v komunikaci s vašimi zaměstnanci? Podělte se s námi!
Dále si můžete přečíst:
Jak "prodat" svou firmu těm, kteří prodávají Vašim zákazníkům?
Mít neznamená žít. Jak na firemní hodnoty?
Chcete být vidět na internetu a nevíte, jak na to?
Spustili jsme čtvrtý ročník výzkumu trendů v Employer Brandingu v ČR. Zapojte se i vy!
Číst víceRůst firmy je příjemný. Přináší ale také mnoho výzev pro firemní kulturu.
Číst víceSpustili sme druhý ročník výskumu trendov v Employer Brandingu na Slovensku. Zapojte sa aj vy!
Číst víceVaše zpráva byla odeslána.
Napište nám nebo rovnou zavolejte.