Autor: Petr Hovorka Akce 28. 4. 2020

Trendy Employer Brandingu 2017

Vážení personalisté, pojďme i letos společně zjistit, jaké přístupy a nástroje mají v Employer Brandingu budoucnost a které jsou naopak pasé. Jaké části náboru jsou nejobtížnější a které náborové prostředky nejpoužívanější? Podle jakých parametrů se nejčastěji měří úspěšnost a jaké přínosy Employer Branding a HR marketing mají nejčastěji?

Na vašich názorech to stojí. A možná vás samotné vyplnění dotazníku a seznámení se s některými termíny může inspirovat. To vše Vám nezabere více než 15 minut času.

Děkujeme za spolupráci a slibujeme, že s vámi výsledky výzkumu, včetně komentáře a meziročního srovnání, nasdílíme na začátku června.

Dotazník spustíte zde.

V dotazníku používáme dva termíny: Employer Branding a HR marketing. Dovolte nám je nyní vysvětlit.

Employer Branding (budování značky zaměstnavatele) je souborem aktivit, které mají za cíl zajistit, že se vaše společnost stane ještě lepším partnerem lidí —zaměstnavatelem — než je tomu doposud. Jedním z nástrojů budování značky zaměstnavatele je stanovení její ideální pozice prostřednictvím Employer Value Proposition (EVP).

HR marketing je souborem aktivit, které představují to nejlepší, co ve vaší společnosti máte a můžete jako zaměstnavatel lidem nabídnout. Základním nástrojem je plán marketingové komunikace zahrnujícící popis cílových skupin, nabídku, obsah a jeho formu, komunikační prostředky a kanály.

Employer Branding společnosti a jejich firemní kultury formuje, zatímco HR marketing společnosti představuje. V ideálním případě by měl HR marketing navazovat na strategii značky zaměstnavatele.

 

Výsledky výzkumu z minulých let:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

NEJLEPŠÍ ČLÁNKY DO E-MAILU

Je to jednoduché, zaregistrujte se a dostávejte výběr těch nejlepších článků každý měsíc do svého emailu.

Chci newsletter

Děkujeme

Vaše zpráva byla odeslána.

Pojďme se potkat

Napište nám nebo rovnou zavolejte.

* Pro úspěšné odeslání formuláře je potřeba vyplnit všechna pole označená hvězdičkou.