Současnost a budoucnost značky zaměstnavatele
Než vás seznámíme s výsledky výzkumu Aktuálních trendů HR marketingu v ČR pro rok 2015, přečtěte si…
Číst víceVážení personalisté, pojďme i letos společně zjistit, jaké přístupy a nástroje mají v Employer Brandingu budoucnost a které jsou naopak pasé. Jaké části náboru jsou nejobtížnější a které náborové prostředky nejpoužívanější? Podle jakých parametrů se nejčastěji měří úspěšnost a jaké přínosy Employer Branding a HR marketing mají nejčastěji?
Na vašich názorech to stojí. A možná vás samotné vyplnění dotazníku a seznámení se s některými termíny může inspirovat. To vše Vám nezabere více než 15 minut času.
Děkujeme za spolupráci a slibujeme, že s vámi výsledky výzkumu, včetně komentáře a meziročního srovnání, nasdílíme na začátku června.
V dotazníku používáme dva termíny: Employer Branding a HR marketing. Dovolte nám je nyní vysvětlit.
Employer Branding (budování značky zaměstnavatele) je souborem aktivit, které mají za cíl zajistit, že se vaše společnost stane ještě lepším partnerem lidí —zaměstnavatelem — než je tomu doposud. Jedním z nástrojů budování značky zaměstnavatele je stanovení její ideální pozice prostřednictvím Employer Value Proposition (EVP).
HR marketing je souborem aktivit, které představují to nejlepší, co ve vaší společnosti máte a můžete jako zaměstnavatel lidem nabídnout. Základním nástrojem je plán marketingové komunikace zahrnujícící popis cílových skupin, nabídku, obsah a jeho formu, komunikační prostředky a kanály.
Employer Branding společnosti a jejich firemní kultury formuje, zatímco HR marketing společnosti představuje. V ideálním případě by měl HR marketing navazovat na strategii značky zaměstnavatele.
Než vás seznámíme s výsledky výzkumu Aktuálních trendů HR marketingu v ČR pro rok 2015, přečtěte si…
Číst víceNení nic horšího než mít spokojené zaměstnance. Alespoň pár by jich ve vaší organizaci mělo zůstat…
Číst víceNábor lidí do firem je velkým tématem současnosti, živou disciplínou, ve které dochází k řadě změn…
Číst víceVaše zpráva byla odeslána.
Napište nám nebo rovnou zavolejte.