Autor: Petr Hovorka Akce 28. 4. 2020

BRAND NEW: Employer Branding & Candidate Experience Workshop

Ukážeme vám, jak popsat a VĚDOMĚ budovat značku zaměstnavatele a přenést ji do zážitku, který si kandidáti odnášejí z náborového procesu.

Dvoudenní intenzivní workshop (= špetka teorie, hrst praktických příkladů a pořádná porce individuálních a společných cvičení), ze kterého si odnesete obrysy základů nabídky vaší společnosti jako zaměstnavatele (Employer Value Proposition) a postup, jak vytvořit zážitek kandidátů z náborového procesu.

Atraktivní nabídka (= opravdová, rezonující a jedinečná) je skvělý základ. Musíte však být schopni nabídku (EVP = Employer Value Proposition) v každodenní praxi ve firmě naplňovat a kandidátům prodávat. Dokázat, že skutečně jste atraktivní zaměstnavatel, počínaje náborovým procesem.

Věřím, že jste už někdy byli na svíčkovou a pivu v Lokále, steak z české stračeny v Čestru, čerstvé těstoviny v Pasta Fresca nebo víno v Bokovce — prostě nějakém podniku skupiny Ambi a zažili jste stejně jako já skvělé jídlo, dobře vybrané víno či výborně ošetřené pivo. To, co ale dělá úspěch restaurací Ambi je atraktivní produkt (nabídka) ve spojení s vybroušeným zážitkem. Stylové, upravené, čisté prostředí, dobré lokace restaurací, firemní časopis, malé drobnosti (jako že můžete zavěsit pro lidi, kteří na tom nejsou dobře, oběd) a především a zejména usměvavý, sehraný a úslužný personál (za kterým stojí práce Hanky Smítalové).

Obrázek: Kariérní stránky www.zapojse.ambi.cz (nabídka a zážitek v jednom)

Jak říkala Maya Angelou:

„Lidé zapomenou, co jste řekli, lidé zapomenou, co jste udělali, ale nikdy nezapomenou, jak se s vámi cítili.“

Workshop je postaven tak, abyste během dvou dní pochopili, jak popsat to, jaká vaše společnost je a co můžete kandidátům nabídnout. Poté se vžijeme do role kandidáta a zmapujeme si jeho cestu náborovým procesem. Chceme, abyste se na přitahování nových lidí podívali jako na vytváření zážitku pro kandidáty. Bude to dřina. Dřina, na jejímž konci budete vědět, jak nadesignovat náborový proces jako zážitek. 

A proč je důležité, aby měli lidé (kandidáti) nezapomenutelný pozitivní zážitek z náborového procesu?

Jednoduše řečeno, zamítnutých kandidátů je obvykle více než těch přijatých. A ti chodí dále po pracovním trhu a šíří svou zkušenost, kterou s vámi udělali.

Podle výzkumu společnosti CareerBuilder, nepřijatí kandidáti s pozitivním zážitkem:

  • 56 % bude zvažovat zaměstnání u společnosti i v budoucnosti,
  • 37 % řekne známým a kamarádům, aby se ucházeli o zaměstnání ve společnosti,
  • 23 % bude pravděpodobněji kupovat výrobky a služby společnosti.

Z naší zkušenosti také vyplývá, že více kandidátů přijme nabídku vaší společnosti namísto konkurenční nabídky. 

Co si z workshopu odnesete (program)?

  1. naučíme vás, jak popsat ideál značky zaměstnavatele a vytvořit atraktivní nabídku,
  2. jak ideál značky budovat uvnitř společnosti a jak představit vaši nabídku kandidátům na trhu práce,
  3. ukážeme vám, jaké má značka přínosy a jak je měřit,
  4. naučíme vás, jak si popsat a vcítit se do konkrétní skupiny kandidátů,
  5. zmapujeme váš současný náborový proces a jeho místa, ve kterých dochází ke kontaktu s kandidáty,
  6. nadesignujeme nový náborový proces, který bude pro kandidáty zážitkem.

Detailní program si můžete prolistovat zde

Kdy, kde a za kolik?

  • Termín a místo: 

 - 15. - 16.11. (středa + čtvrtek) - BrandBakers, Anny Letenské 34/7, Praha - Vinohrady

  • Délka: oba dny od 9:00 do 16:30 hodin (detailní program zde)
  • Cena: 16 400 Kč resp. 550 EUR (obojí bez DPH)
  • Cena pro firemní tým: 1. účastník platí 100%, 2. účastník 50%, 3. účastník 10%
  • Informace k organizaci: sarka.sovadinova@brandbakers.cz, +420 734 259 340 
  • Informace k programu: petr.hovorka@brandbakers.cz, +420 602 271 011
  • Registrace: využijte prosím tohoto formuláře
  • Tento dvoudenní workshop umíme připravit také na míru vaší firmě (98 400 Kč). Zavolejte nám! Výhoda workshopu na míru je jednoduchá: zatímco účastníci otevřeného workshopu (z různých firem) se naučí postup, účastníci workshopu na míru (z jedné firmy) odejdou s konkrétními řešeními pro vlastní firmu.

Kdo vás workshopem provede?

Hanka Smítalová

 cz.linkedin.com/in/hanasmitalova/

Oblasti lidských vztahů se intenzivně věnuje od školky; své pozitivní i negativní zkušenosti nejdříve 10 let sbírala na pozici HR manažerky a ředitelky pro korporace v oblasti služeb, aby se poté této oblasti mohla věnovat jen tak pro radost „na volné noze”. Věří ve svobodu v práci založenou na osobní odpovědnosti, na silné stránky každého z nás a na nevyčerpatelné zdroje energie, pokud děláme práci srdcem. Kromě své práce se v životě neobejde bez svých přátel, baletu, silné kávy, cestování kamkoliv a kdykoliv, červeného vína, hořké čokolády a diáře Moleskine. A má slabost pro mopse.

 

Petr Hovorka

cz.linkedin.com/in/petrhovorka1

Petr od dětství miluje sport a obchod. Osm let dělal vrcholovou atletiku, prodávat „cokoli“ začal na základní škole. V podnikání se Petrovi oba světy — s kořením vytrvalosti, disciplíny, promyšlenosti a snů — spojují. A když Petr k těmto principům přidal ještě neporazitelnost týmů, zažehla se u něj láska k brandingu jako nástroje, který lidem a firmám pomáhá žít a podnikat vědoměji a být úspěšnější. V pekárně se věnuje tvorbě strategií a byznysu. Pracovní aktivity prokládá rodinou a vychutnáváním života. Někteří o něm říkají, že je nenapravitelný gurmán.

 

 

Osobní pozvánka na workshop:

Podívejte se, poslechněte si, jaké to na našich workshopech je:

Další inspirativní zdroje:

  1. Jak dělají z náboru zážitek v brněnském IReSoftu
  2. Jak zmapovat cestu kandidáta a nadesignovat nábor jako zážitek (recruitingsocial.com)

 

NEJLEPŠÍ ČLÁNKY DO E-MAILU

Je to jednoduché, zaregistrujte se a dostávejte výběr těch nejlepších článků každý měsíc do svého emailu.

Chci newsletter

Děkujeme

Vaše zpráva byla odeslána.

Pojďme se potkat

Napište nám nebo rovnou zavolejte.

* Pro úspěšné odeslání formuláře je potřeba vyplnit všechna pole označená hvězdičkou.