5 výborných videí značek zaměstnavatelů
Chcete představit svou značku zaměstnavatele uchazečům do úrovně firemní kultury? Použijte video.
Číst víceProgram 1 denního workshopu je sestaven tak, abyste si z něj odnesli tipy a postupy, které můžete hned druhý den začít používat při psaní vašich náborových inzerátů. Žádná atomová věda, především selský rozum. Workshop je namixován z 1/3 teorie, 1/3 příkladů a 1/3 cvičení.
Místo si prosím rezervujte na lucie.stoberova@brandbakers.cz nebo Lucce můžete zavolat na +420 734 259 340.
Cena workshopu činí 8 900 Kč. Respektive 333 € workshop v Bratislavě.
Ti, kteří se již některého z našich workshopu zúčastnili nebo se přihlásí nejpozději měsíc před workshopem, ušetří 1 000 Kč.
Po přihlášení vám zašleme fakturu a požádáme vás o její uhrazení před konáním workshopu. V případě, že se nebudete moci workshopu zúčastnit a dáte nám vědět 7 dnů před jeho termínem, vrátíme vám celou částku. V opačném případě si můžete vybrat z jiného neobsazeného termínu workshopu v roce 2016.
Maximální počet účastníků workshopu jednoho workshopu je 15. Jde nám totiž o to, aby jste si z workshopu skutečně něco odnesli. Na přestávky, kávu, croissanty a společný oběd myslíme také :) Těšíme se na vás!
Petr Hovorka, Employer Brand Baker & Managing Partner @ BrandBakers
Svou cestu k pečení charismatických značek zaměstnavatelů jsem prošplápaval 15 let. Vedl jsem a spoluvlastnil největší české kalendářové nakladatelství, spoluzaložil agenturu specializovanou na interní komunikaci, abych nakonec zjistil, že mým po-voláním jsou značky zaměstnavatelů a mé místo je u pekařské pece v BrandBakers. Baví mě byznys, lidi a strategie. V pekárně se věnuji především tvorbě značkových strategií a hledám pro pekaře nové výzvy. Pracovní aktivity prokládám rodinou a vychutnáváním života. Někteří o mně říkají, že jsem nenapravitelný gurmán :)
Chcete představit svou značku zaměstnavatele uchazečům do úrovně firemní kultury? Použijte video.
Číst víceMezi úspěšnou a neúspěšnou náborovou komunikací je často tenká hranice. Je vymezena pochopením či…
Číst víceHR marketing zažívá boom jako nikdy v minulosti, firem, které se mu nevěnují, je již pramálo. Tato,…
Číst víceVaše zpráva byla odeslána.
Napište nám nebo rovnou zavolejte.