Autor: Petr Hovorka Akce 28. 4. 2020

Konec průzkumů spokojenosti: nastupuje průzkum souznění

Tento článek byl napsán pro HR kavárnu. 

Jsem spokojený. Nic po mně nechtějte 
Spokojenost zaměstnanců se obvykle měří průzkumem spokojenosti. Ten se zabývá základními zájmy a potřebami zaměstnanců, jako je odměňování, pracovní zátěž, komunikace managementu, flexibilita práce, týmová spolupráce, potřebné zdroje apod. Tyto parametry jsou důležité v případě, že chcete mít spokojené zaměstnance a snížit fluktuaci, ale spokojenost zaměstnanců je pouze částí celkového řešení na cestě k lepší spolupráci lidí a firem.

Další kategorie je už o něco blíže našemu cíli:

Angažovanost zaměstnanců
Spokojenost a angažovanost jsou zdánlivě podobné koncepce a mnoho lidí tyto pojmy zaměňuje. Když se však podíváme na definice obou kategorií, uvidíme závratný rozdíl.

Definice spokojenosti zaměstnanců
Spokojenost zaměstnanců ukazuje, do jaké míry jsou zaměstnanci celkově spokojeni či spokojeni se svojí prací a pracovním prostředím.

Definice angažovanosti zaměstnanců
Angažovanost zaměstnanců ukazuje, do jaké míry jsou zaměstnanci nadšení svou prací, oddáni své organizaci a odhodláni podat mimořádné výkony.

Celý článek si přečtěte na HR kavárně zde.

Dále si přečtěte:

1) Zaměstnaní, spokojení a přitom pořád hledající

2) Stravenky nebo surfování o polední pauze?

3) Nejlepší náborový trychtýř

4) Zážitek nade vše

5) Na každou rybu platí jiná návnada

 

NEJLEPŠÍ ČLÁNKY DO E-MAILU

Je to jednoduché, zaregistrujte se a dostávejte výběr těch nejlepších článků každý měsíc do svého emailu.

Chci newsletter

Děkujeme

Vaše zpráva byla odeslána.

Pojďme se potkat

Napište nám nebo rovnou zavolejte.

* Pro úspěšné odeslání formuláře je potřeba vyplnit všechna pole označená hvězdičkou.