Vyplatí se investovat do Employer Brandingu?
Pojďme se podívat na čísla. Vyplatí se investovat do lidí, firemní kultury, značky zaměstnavatele a…
Číst vícePodívali jsme se blíže na výsledky společnosti Peoplefluent, které ukazují, kolik času lidé tráví na kariérních stránkách.
K výsledkům společnost došla pomocí Google Analytics na kariérních stránkách svých zákazníků.
Článek v originále naleznete zde.
Nejvíce lidí navštěvuje kariérní stránky začátkem týdne....
... v době oběda.
Více než z poloviny navštěvují stránky, které ještě před tím nenavštívili....
.... a tráví na nich v průměru:
.. aby získali větší rozhled a více informací, otevřou si v průměru:
...a používají k tomu tyto prohlížeče:
Dále si přečtěte:
Jak používáme LinkedIn při hledání práce?
Pojďme se podívat na čísla. Vyplatí se investovat do lidí, firemní kultury, značky zaměstnavatele a…
Číst víceKdo chvíli stál, stojí opodál. To, s čím si firmy vystačily v roce 2018, po Novém roce stačit…
Číst víceFirmám teče do bot a k HR marketingové komunikaci se uchylují coby ke spáse. Bude to však stačit i…
Číst víceVaše zpráva byla odeslána.
Napište nám nebo rovnou zavolejte.