Jak jsme pekli představení AspectWorks
Rychle. Jednoduše. A hlavně, aby v představení AspectWorks bylo to, co je pro kandidáty, tedy mladé…
Číst víceShodneme-li se na tom, že cílem náborové komunikace je mimo jiné přivádět do firmy správné lidi (to jsou lidé, kteří budou sdílet poslání společnosti a hladce zapadnou do firemní kultury), pak nejsnazší cestou a velice efektivní komunikačním prostředkem je - video.
Přinášíme Vám překlad článku Michelle Rea, který jsme objevili na universumglobal.com.
Od doby, kdy personalisté začali používat sociální média v náboru zaměstnanců, 49% z nich tvrdí, že kvalita kandidátů vzrostla 1). Proč? Jedním z důvodů je, že sociální média umožňují zaměstnavatelům představit své skutečné já, a natočit video je jeden z nejsnadnějších způsobů, jak toho docílit. Více než 90% času stráveného na internetu "ukusují" videa 2), protože obecně raději klikáme na tlačítko „play”, než abychom si přečetli článek. Zde je pět skvělých videí, která pomáhají budovat dobrou zaměstnavatelskou značku.
Jakmile pochopíte svou DNA značky zaměstnavatele a uvědomíte si, jaké talenty hledáte, pak budete moci svými videi velice přesvědčivě představit své skutečné pracoviště.
Britští studenti z naší studie například uvedli, že jejich ideální zaměstnavatel by měl splňovat tyto tři podmínky. Měl by mít:
1. Šéfa, který bude podporovat můj rozvoj
2. Kreativní a dynamické pracoviště
3. Přátelské pracoviště
Takový průzkum vnitřního a vnějšího prostředí vám pomůže určit, jak byste se mohli díky videu odlišit od konkurence a představit se jako ten nejlepší zaměstnavatel.
Necelých 200,000 studentů mělo vybrat svého ideálního zaměstnavatele. Podívejte se na padesát společností, které vybrali jako ty nejatraktivnější. Jak se těmto podnikům podařilo díky videu odlišit od konkurence a ukázat se v „pravém světle“?
Patříte mezi malé podniky, které nejsou tak známé jako ty nahoře? Díky videu můžete lidem ukázat, proč by měli pracovat právě pro vás.
Zde jsou další dvě videa, ve kterých méně známé společnosti představují svou značku zaměstnavatele.
Jak využívá vaše HR tohoto média? Budeme rádi, když se s námi podělíte o svá videa na našem profilu BrandBakers na LindedIn.
Legenda:
1) Jobvite Social Recruiting Survey Results 2013
Dále si přečtěte:
Chcete být na internetu vidět a nevíte, jak na to?
Rychle. Jednoduše. A hlavně, aby v představení AspectWorks bylo to, co je pro kandidáty, tedy mladé…
Číst vícePřeveďte pravomoce manažerů na zaměstnance. Najímejte jen chytřejší lidi než jste vy sami, bez…
Číst víceSkvělé po-činy značek zaměstnavatelů, firemních kultur a poctivého HR marketingu, na jednom místě.
Číst víceVaše zpráva byla odeslána.
Napište nám nebo rovnou zavolejte.