Jak přitahovat specialisty pro nové projekty v energetice

Elektromobilita, CO2 neutralita nebo digitalizace přinášejí potřebu náboru lidí se specifickými znalostmi a dovednostmi. A takových je na trhu málo.

ŠKO-ENERGO je energetická společnost ŠKODA AUTO. Zajišťuje veškeré energie potřebné při výrobě aut a provozu závodů automobilky, je klíčovým partnerem pro elektromobilitu a CO2 neutralitu. Výroba uhlíkově neutrální energie zahrnuje celou škálu inovativních projektů, které na českém trhu dosud nikdo nerealizoval, je úzce spjata s digitalizací procesů. Nové projekty a výzvy přinášejí potřebu získávat v příštích letech i nové zaměstnance se specifickými a na trhu poměrně vzácnými znalostmi a dovednostmi. To je výzva, které po boku klienta čelíme.

Nejdříve značka, potom nábor

Pokud chceme získávat lidi výjimečných znalostí a dovedností, o které se zaměstnavatelé perou, potřebujeme se jim nejdříve dostat do hlavy. Zajistit, aby ŠKO-ENERGO znali, věděli, co společnost dělá a čím je výjimečná, dokázali si sami sebe představit v roli zaměstnance. A to je systematická práce, běh na dlouhou trať. 

S čím jsme klientovi pomohli a pomáháme

  • Employer Value Proposition a strategie komunikace s cílovými skupinami kandidátů
  • Kariérní web
  • On-line a tištěné materiály pro kandidáty
  • Tvorba a správa obsahu firemního blogu 
  • Komunikace na sociálních sítích a on-line kampaně
  • Zapojování zaměstnanců do komunikace firmy 
  • Spolupráce se školami, konference, tematické odborné soutěže.

Takto dnes vypadá například kariérní web, který jsme pro klienta vytvořili: https://kariera.sko-energo.cz/

Děkujeme

Vaše zpráva byla odeslána.

Pojďme se potkat

Napište nám nebo rovnou zavolejte.

* Pro úspěšné odeslání formuláře je potřeba vyplnit všechna pole označená hvězdičkou.