Naplnili jsme pilíře značky zaměstnavatele konkrétními příběhy a pomohli představit na trhu práce.

Chtěli pomoct s obsahem pracovních inzerátů tak, aby přitahovaly více těch správných uchazečů. Načrtli obrysy svého EVP, ale nebyli si jistí, jestli jsou to opravdu pilíře, které je na trhu práce odliší a uchazeči jim porozumí.

POZICE ZNAČKY ZAMĚSTNAVATELE

Kofola, která má dlouhodobě a komplexně fungující firemní kulturu a komunikaci, se pustila do revize jednotlivých částí mozaiky jménem Employer Value Proposition. Chtěli se ujistit, že odpovídá očekávání kandidátů a odráží skutečný život zaměstnanců. Jako příprava na společnou práci nám posloužila architektura jejich značky zaměstnavatele. 

S kofoláckým HR týmem jsme se setkali na celodenním workshopu. Měli jsme připravenou vizualizovanou osnovu, aby nás společná práce bavila a zvládli jsme toho co nejvíc. Stavěli jsme se do role uchazečů případně zaměstnanců jiných firem, ze kterých se ještě uchazeči nestali. Pokládali jsme otázky na tělo, bořili některá klišé, hledali a našli za jednotlivými částmi reálné významy a příběhy. 

JAKÝ PŘÍNOS SPOLU-PRÁCE MĚLA?

Díky perfektní týmové práci a celodennímu nasazení se nám podařilo najít významy jednotlivých položek Kofolácké nabídky zaměstnancům, které ji mohou odlišit od jiných zaměstnavatelů. Cílem nebylo najít něco nového, ale vysvětlit stávající pilíře nabídky reálnými projevy v chování zaměstnanců firmy tak, aby je bylo možné představit atraktivní formou na trhu práce.

Přečtěte si více v krátké případové studii.
A pak, nebo klidně rovnou, si stáhněte ebook o tvorbě EVP se spoustou tipů, dobrých i ne tak dobrých praktických příkladů. A můžete pokračovat dalším, který vás provede představením značky zaměstnavatele na trhu práce.

„Pekaři přijeli s domácí čokoládovou bábovkou od maminky a pytlem zkušeností a nápadů. Díky tomu bylo snadné rozparádit vlastní kreativitu a uklidit si v dosavadním přístupu k vlastní prezentaci směrem k trhu práce i jednotlivým uchazečům. Úplně správně nás ani trochu nešetřili a sportovně z nás dostali i to, na co bychom sami u sebe dříve nesázeli. Zkušené a profesionální propojení znalosti firemního prostředí, principů byznysu, marketingu, a také otázek kolem kultury a hodnot. Atraktivní a prakticky vužitelné výstupy.“

Hana Caltová / HR Director

Děkujeme

Vaše zpráva byla odeslána.

Pojďme se potkat

Napište nám nebo rovnou zavolejte.

* Pro úspěšné odeslání formuláře je potřeba vyplnit všechna pole označená hvězdičkou.