ZVYŠUJEME ZAPOJENÍ LIDÍ

Až dvě třetiny lidí jejich práce nebaví. Největší potenciál firem tak leží ladem. My umíme postavit značku zaměstnavatele, vyladit firemní kulturu a posílit vnitřní srozumitelnost firmy.

Jaký máme recept?

Zapojení lidí zvyšujeme tím, že je činíme spolutvůrci značky zaměstnavatele (kontextu). Protože lidé se nedají motivovat, lidé se dají pouze kontextovat. Co konkrétně děláme?

  1. Měříme míru zapojení lidí a zjišťujeme její příčiny
  2. Mapujeme firemní kulturu a vytváříme plány pro její formování
  3. Moderujeme diskusi a sestavení firemního DNA
  4. Vytváříme strategie pro budování značky zaměstnavatele
  5. Tvoříme obsah srozumitelné interní komunikace
  6. Měříme přínosy, které realizovaná změna přinesla

Na začátku si vždy vyjasníme, jaká změna má nastat. Změříme a popíšeme výchozí stav. Společně vytvoříme plán a pomůžeme vám změnu realizovat.

CO JE NAŠE PARKETA?

Věnujeme se třem oblastem, které vzájemně propojujeme. Značce zaměstnavatele, firemní kultuře a interní komunikaci. Vždy s cílem zvýšení zapojení a sounáležitosti lidí.

ZNAČKA ZAMĚSTNAVATELE

ZNAČKA ZAMĚSTNAVATELE

ZNAČKA ZAMĚSTNAVATELE

Budujeme ji tím, že vytváříme firemní DNA, které následně pomáháme naplňovat v životním cyklu zaměstnance. Například designem onboardingu.

FIREMNÍ KULTURA

FIREMNÍ KULTURA

FIREMNÍ KULTURA

Posilujeme ji tím, že zpevňujeme její základy a doplňujeme je o další stavební kameny. Například firemní hodnoty nebo rituály.

INTERNÍ KOMUNIKACE

INTERNÍ KOMUNIKACE

INTERNÍ KOMUNIKACE

Naplňujeme ji tím, že překládáme složité věci do srozumitelných tak, aby jim porozumělo co nejvíce lidí ve firmě. Například díky vizualizacím.

JSME SEHRANÝ TÝM

Jsme facilitátoři a průvodci změnou. Věříme, že udržitelnost byznysu spočívá v souladu výsledků a vztahů. Ptáme se, hodně. Předáváme zkušenosti, rádi. Měníme firmy, často.

Kontakt

Většina firem může být úspěšnější díky lidem. Zavolejte, napište. Probereme, co aktuálně řešíte. A když si názorově a lidsky sedneme, tak spolu něco dobrého upečeme.

BRANDBAKERS Advisory, s.r.o.

Petr Hovorka

petr.hovorka@brandbakers.cz
+420 602 271 011

LEADERS ARE READERS

Brod je ještě daleko. Zatím si můžete stáhnout ebook, ve kterém představujeme náš leadership koncept Úspěšnější díky lidem. Včetně případové studie a rozhovoru s CEO.

Stáhnout
 

Jana Zahradníčková

Tvůrce vztahů

Jana je od dob svých studií na pedagogické fakultě spjata se vzděláváním sebe i ostatních.

V průběhu svého profesního života nahlédla pod pokličku několika dalších oborů – marketingu, projektového managementu a HR. Zkušenosti z těchto oblastí nyní kombinuje a využívá při své práci v BrandBakers Advisory. Má ráda lidi a věří, že je s nimi třeba pracovat, aby mohli naplnit svůj potenciál a pomáhat firmám růst.

Jana je hrdá rodačka z Brna, která si užívá poznávání krás země putováním nebo v sedle svého skútru.

 

Petr Hovorka

Koordinátor týmu

Petr si svou cestu k management consultingu prošlapával 20 let. Začal podnikat v devatenácti, 13 let vedl a spoluvlastnil kalendářové nakladatelství Helma 365, spoluzaložil agenturu BrandBakers, ze které se stal lídr na poli Employer Brandingu v ČR. 

V BrandBakers Advisory je partner a koordinuje celý tým. Současně funguje jako „jestřábí oko“, které sleduje dopady práce týmu na úspěšnost a spokojenost klientů. Petrovou parketou je navigování řídících týmů při tvorbě celostních strategií a budování firemní kultury. 

Jeho závislostí je neustále objevování: nových dovedností, míst na zemi či odrůd vinné révy.

 

Lenka Čápová

Průvodce změnou

Lenka pracovala více než 15 let v korporacích jako projektový a liniový manažer, hlavně v oblasti Telco a IT. Dlouho působila v zahraničí. Posledních 5 let dělá trenérku, lektorku, mentorku a konzultantku. Její doménou je trénink, facilitace a vizuální facilitace a zavádění a řízení změn. 

V BrandBakers Advisory zastřešuje rozvoj a vzdělávání jednotlivců, týmů a středního managementu. 

Mezi Lenčiny záliby patří její rodina: manžel, děti a zahrada. Ráda cestuje a užívá si života každým coulem.

 

Magda Hájková

Iniciátor rozvoje

Magda začala v management consultingu jako HR manažerka výrobní společnosti.  Po mnoha úspěšných projektech ale přešla i do externího pole jako konzultantka a psychoterapeutka. Má velkou důvěru v lidské schopnosti. Věří, že změna je možná a podporuje firmy i lidi na cestě k ní. 

V BrandBakers Advisory je expertkou na dlouhodobý a komplexní rozvoj zaměstnanců, jejich stabilizaci a na budování firemní kultury.

Její velkou vášní je cestování, prožívaní chutí i vůní míst dalekých i blízkých.

 

Anna Marešová

Komunikační profík

Ve světě HR se pohybuje 15 let. Oblastí HR komunikace a marketingu se zabývá od roku 2010, kdy pracovala v T-Mobilu Czech Republic a následně České spořitelně. Tam také vedla tým vzdělávání a rozvoje zaměstnanců. Několik let působila v LMC na pozici Head of HR Marketing. Její hlavní dovedností je propojování PR, interní komunikace, marketingu a personalistiky. Ráda hledá souvislosti tam, kde je ostatní nevidí (nebo nechtějí vidět :). 

V BrandBakers Advisory pomáhá firmám budovat jejich značku zaměstnavatele, firemní kulturu a správně komunikovat „dovnitř i ven“. 

Miluje svou rodinu, cestování, dobré jídlo a Itálii.

 

Petr Holodňák

Mistr spolupráce

Petr během let své praxe řídil rozsáhlé IT projekty a z pozice šéfa vlastní společnosti CEREBRA koučoval a mentoroval manažery. Přitom poznal, že „jádro pudla” není v technologiích a nástrojích, ale v lidech. A to kdekoli: v bankovnictví, telekomunikacích, nebo třeba v průmyslu. Jeho zájmem i expertízou je tedy HR, ale ne ve smyslu Human Resources, ale Human Relations. 

Věří, že ať už pomáhá firmám s agilním managementem, digitální transformací, produktovou vizí a strategií, či interní komunikací a prostředím, v principu jde vždy o motivaci lidí. O to, jak vnímají smysl práce, o přístup nadřízených k podřízeným, o firemní kulturu.

V BrandBakers Advisory je partnerem a působí jako poradce pro ředitele společností.

Petrovým koníčkem je sledování různých modelů lidské spolupráce a jejich vliv na společnost jako takovou. Rád ale také kutí něco na zahradě, popřípadě jezdí s rodinou na výstavy psů.

Děkujeme

Vaše zpráva byla odeslána.

Pojďme se potkat

Napište nám nebo rovnou zavolejte.

* Pro úspěšné odeslání formuláře je potřeba vyplnit všechna pole označená hvězdičkou.